محصولات
جستجو

رطوبت ساز صنایع نساجی و نخ ریسی
رطوبت ساز نساجی و نخ ریسی   > رطوبت ساز نساجی و نخ ریسی

رطوبت ساز صنایع نساجی و نخ ریسی

رطوبت ساز نساجی

رطوبت ساز نخ ریسی

رطوبت سازصنعتی ویژه صنایع نساجی و نخ ریسی

رطوبت ساز انبار پنبه

اهمیت رطوبت نسبی در فرآيند عمومي توليد در صنعت نساجي

 
در كارخانجات توليدي نساجي ميزان رطوبت نسبي تاثیر بسیار زیادی بر كيفيت و راندمان توليد دارد . تعداد و تنوع توليد کنندگان در اين صنعت بسيار زياد است. صنايع پشمي، پنبه‌اي، توليد مواد اوليه پوشاک، منسوجات نبافته و کشباف، شاخه‌هاي متنوع اين صنعت
 
مي‌باشند. در يک نگاه کلي صنعت نساجي به سه بخش واحد ريسندگي ، واحد بافندگي  و واحد تکميل  تقسيم مي‌گردد که در تمامی این بخش ها رطوبت نسبی محیط نقش تعیین کننده ای بر کارکرد بهینه تجهیزات و ماشین آلات و همچنین بر کیفیت تولیدات دارد.
 
نساجی
 
 
 
از جمله دلایلی که از رطوبت در محیط نساجی استفاده میشود میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
 
 
 
رطوبت مناسب رشته های نخ را قوی كرده و پاره شدن آنها را در هنگام تولید كاهش می دهد.
 
امكان تنظيم دقيقتر ماشينها را فراهم می سازد و ماشين ها قادر به كاركردن با سرعت های بالا تر و توقف های كمتر خواهند بود.
 
الكتريسيته ساكن و شكل گيری گرد و خاك و پرز در ماشين ها كاهش می يابد.
 
محصولات اين كارخانه ها از كيفيت يكنواخت تری برخوردار هستند و ظاهر و مقاومت بهتری دارند و میزان توليد به ازای ماده اوليه مصرفی نيز افزایش می یابد.
 
كاهش گرد و خاك و پرز خطر آتش سوزی و هزينه تميز كاری ماشين آلات را كاهش می دهد و به حفظ سلامت كارگران كمك می كند.
 
 
فرآيند صورت گرفته بر روی مواد اوليه سنتی، بايستی در فضاهای با رطوبت نسبی نزديك به 60 درصد انجام شود به استثنای تركيب پلی استر-كتان كه نيازمند رطوبت نسبی 30 درصد است.
 
 
 
رطوبت فضا در کارخانجات نساجی و ریسندگی و کارخانه تصفیه کرک باید زیاد باشد، بالا بودن رطوبت نسبی محیط در کیفیت محصولات نقش مهمی دارد در کارخانه ریسندگی چون نخ با سرعت زیادی حرکت می کند و احتمال ایجاد الکتریسیته ساکن زیاد
 
و جلوگیری از این جرقه و آتش سوزی رطوبت محیط را بالامی بردند.
 
 
خشکی هوا و کاهش رطوبت در محیط کار خسارت غیر قابل جبران در روند تولید به بار می آورد کاهش استحکام نخ ، کاهش کیفیت تولید،کاهش کیفیت نخ و پارچه ،توقف پی در پی ماشین بعلت پارگی نخ ، ایجاد مشکلات تنفسی بعلت غبار ناشی از پارگی پنبه و
 
در نهایت کاهش تولید و بهره وری از جمله خسارات است.
 
 
 
مه ساز
 
 
 

لطفا جهت مشاوره و محاسبات لازم برای تعیین دستگاه مناسب برای سالن کارخانه نساجی و یا نخ ریسی،  با تلفن 22262584-021 تماس حاصل فرمایید. 

 

کارشناسان گروه مهندسی هیراد با توجه به مشخصات کارخانه نساجی و یا نخ ریسی، مدل و تعداد دستگاه مناسب را در اسرع وقت تعیین و معرفی خواهند کرد.

 

برای کسب اطلاعات تخصصی درخصوص مشخصات فنی و لیست قیمت و همچنین اطلاع از سایر مزایای دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد با تلفن 22262584-021 تماس حاصل فرمایید تا کاتالوگ های تخصصی برای شما ارسال شود.

 

مه پاش

صنایع رطوبت هیراد

تولید کننده انواع دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک صنعتی ویژه صنایع نساجی و نخ ریسی

رتبه سه از سازمان نظام مهندسی 

تلفن ویژه مشاوره و فروش : 22262584-021

تهران صندوق پستی 14515/1185

www.rotubat.com

 تامین و کنترل اتوماتیک میزان رطوبت کارخانجات نساجی و نخ ریسی با دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد

نهایت اطمینان از کیفیت ، کارایی و خدمات پس از فروش با دستگاههای رطوبت ساز صنعتی هیراد

بزرگترین تولید کننده دستگاه های رطوبت ساز صنعتی کارخانجات نساجی و نخ ریسی با ظرفیت های متنوع

Ultrasonic Humidifier

 

 

 
 
بهترین دستگاه رطوبت ساز برای تامین سریع رطوبت در کارخانجات نساجی و نخ ریسی کدام است ؟ 
 
 
یکی از مهمترین عوامل در کارخانجات نساجی و نخ ریسی ، تامین و کنترل میزان رطوبت می باشد بنحوی که محیط و ماشین آلات را خیس ننماید. 
 
 
رطوبت حاصل از دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک ساخت گروه مهندسی هیراد ، بسیار ريز  و در حدود 1 تا  2 ميكرون می باشند  و توليد ابر يا مه واقعي مي نماید بنابراین براحتی در تمامی نقاط سالن بطور یکپارچه پراکنده می شود و رطوبت کافی در تمامی
 
نقاط سالن ایجاد می نماید. برخلاف رطوبت ساز های مکانیکی قطرات درشت ایجاد نمی کند  و بر خلاف رطوبت حاصل از بویلر ها ایجاد شبنم نمی کند . رطوبت گرم یا بخار گرم بعلت سبکی صعود کرده و در زیر سقف سالن با تبدیل شدن به قطرات آب از سقف چکه
 
می کند .
 
 
رطوبت ساز های نسل قدیم یا همان رطوبت سازهای نازلی و یا دیسکی با پرتاب قطرات درشت محیط را خیس کرده و کیفیت و کارایی دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک را ندارند. دستگاه های مکانیکی ضمن مصرف بسیار بالای برق ، نیاز به خدمات و تعویض دائمی
 
قطعات و نازل های مه پاش دارند،  که بسیار پرهزینه می باشند.
 
 
برای کسب اطلاعات تخصصی درخصوص مشخصات فنی و  سایر مزایای دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک صنعتی هیراد و  دریافت لیست قیمت انواع رطوبت ساز التراسونیک  و همچنین اطلاع از تخفیف فروش ،ویژه صنایع تولیدی  با تلفن 22262584-021 تماس حاصل فرمایید تا کاتالوگ های تخصصی و لیست قیمت برای شما ارسال شود.
 
 
رطوبت ساز اتاق سرور
 
 


صنایع رطوبت هیراد

تولید کننده انواع دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک صنعتی با ظرفیت های مختلف و آبشن های اختصاصی برای کارخانه های نخ ریسی و نساجی

رتبه سه از سازمان نظام مهندسی

 سابقه کار از سال 1377

تلفن ویژه مشاوره و فروش : 22262584-021

تهران صندوق پستی 14515/1185

www.rotubat.com

اطمینان از تامین و کنترل میزان مناسب رطوبت نسبی هوا فقط با دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک صنعتی هیراد و تجهیزات جانبی از قبیل هیدروستات وسنسور های دقیق کنترل رطوبت هوا

نهایت اطمینان از کیفیت ، کارایی و خدمات پس از فروش با دستگاههای رطوبت ساز صنعتی هیراد

Ultrasonic Humidifier

 

رطوبت ساز

 

بهترین دستگاه رطوبت ساز جهت تامین سریع رطوبت نسبی هوا در کارخانه های نخ ریسی و نساجی و آزمایشگاه های صنعتی و انبار ها  و ...  کدام است ؟ 

 

تامین رطوبت نسبی هوا در تمامی صنایع تولیدی و خدماتی ، بخصوص در شهر های صنعتی کشور که غالبا از شرایط آب و هوایی گرم وخشک برخوردارند ، کاربرد وسیعی پیدا کرده است . بخصوص در فصل زمستان که سیستم های گرمایشی کار می کنند نیاز به رطوبت ساز بیشتر محسوس است . همچنین باید در نظر داشت که  تغییرات شبانه‌ روزی رطوبت نسبی برعکس تغییرات شبانه‌روزی درجه حرارت است. تغییرات سالانه رطوبت نسبی نیز منظم نیست و نسبت به موقعیت منطقه تغییر می‌کند. برای مطالعه بیشتر در این خصوص به رابطه دما و رطوبت و همچنین  درصد میزان رطوبت نسبی در هوای شهر ها مراجعه نمایید.

بدیهی است در کلیه کارخانجات در صنایع تولید پارچه و نخ ، آزمایشگاه های تخصصی صنایع نساجی ، انبارهای نگهداری پارچه و نخ ، رطوبت نسبی هوا از اهميت ويژه ای  برخوردار است و كاركرد صحيح تجهیزات و ماشین آلات در فرایند تولید و همچنین بهترین کیفیت محصولات تولیدی، فقط در محدوده مشخصی از میزان رطوبت نسبی هوا ، امکان پذیر مي باشد.

برای حفظ کیفیت مواد اولیه و یا محصولات مختلف در انبار ها از قبیل پارچه و نخ و پنبه درصد رطوبت نسبی هوای انبار باید در محدود مشخصی بسته به نوع محصول ثابت بماند .  همچنین در سردخانه ها کیفیت محصولات کشاورزی فقط در رطوبت نسبی حدود 98 درصد قابل تضمن است . همانطور که می دانید به نسبت بخار آب موجود در حجم معینی از هوا در دمای t به وزن ماکزیمم بخار آبی که می‌تواند در همین حجم در دمای t داشته باشد را رطوبت نسبی می‌گویند. 

 

بر این اساس ، تکنیک ها و فن آوری های مدرنی در کشورهای پیشرفته جهت دستیابی به بهترین روشها برای تولید رطوبت با کیفیت بالا بوجود آمده است ، بطوریکه این رطوبت فاقد هر گونه قطره درشت بوده و از طرفی دمای مه یا بخار تولید شده سرد باشد . نمونه بارز و شاخص این فن آوری تولید بخارسرد با استفاده از فرکانسهای التراسونیک می باشد که اکنون توسط صنایع رطوبت هیراد در اختیار مشتریان محترم قرار دارد .

 

برای تولید رطوبت یا بخار سرد با استفاده از امواج التراسونیک به هیچ وجه از وسایل مکانیکی و موتوری که مشکلات و معظلات خاص خود را دارند استفاده نمی شود. دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ، بخار سرد ، سبک و فاقد هرگونه قطره را تولید می کند . بخار سرد تولید شده توسط رطوبت ساز التراسونیک تمامی خصوصیات مه کامل را دارد  بعبارت دیگر سفید رنگ و  فاقد هر گونه قطره است و تنها تفاوتی که با بخار متصاعد شده از یک دیگ بخار و یا یک کتری در حال جوش دارد ، این است که بخار تولید شده ناشی از جوشاندن آب ، دمای بالایی حدود 100 درجه سانتی گراد دارد ولی بخار حاصله از دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ، کاملا سرد و خنک و تقریبا دمایی معادل دمای آب وارد شده به دستگاه را دارد.

 

رطوبت ساز التراسونیک چگونه کار می کند؟

استفاده از امواج التراسونیک و سرامیک های پیزو الکتریک برای تولید بخار سرد

 

در این نوع رطوبت ساز یا مه ساز، سیستم پیچیده تری مورد استفاده قرار می گیرد . اساس سیستم دستگاه رطوبت ساز التراسونیک تغییر فرکانس می باشد. تکنولوژی اولتراسونیک که در دستگاه رطوبت ساز التراسونیک یا بخور سرد  به کار می رود متشکل از چندین دیسک سرامیکی پیزوالکتریک است.

سرامیک به دلیل پیزوالکتریک بودن در حضور جریان الکتریکی در فرکانس اولتراسونیک نوسان می کند که منجر به نوسان آب می شود. در پی این نوسانات مولکول های آب سعی می کنند تا نوسان فرکانس بالای صفحات را دنبال کنند اما به دلیل اینرسی جرم و وزن نسبی آب نمی توانند در همان فرکانس نوسان کنند و موج آب با تاخیر در پشت موج دیسک حرکت می کند. 
 
در نتیجه یک منطقه کم فشار بین آن ها ایجاد می شود که باعث بوجود امدن یک حفره می گردد. حفره ایجاد شده می تواند خلا باشد و یا از هوا پر شود زیرا در آب هوای محلول نیز وجود دارد که با ایجاد ناحیه کم فشار به سمت حفره حرکت می کند. این حفره وقتی می ترکد انرژی زیادی ایجاد می کند. 
 
از طرف دیگر ارتعاش دیسک نیز در سطح آب امواج مویرگی ایجاد می کند. این امواج مویرگی به دلیل کشش سطحی و گرانش ، نوسانات را بالا و پایین می کند. با ترکیدین حفره یا حباب مذکور یک موج مویرگی عرضی در سطح آب شکل می گیرد و در نتیجه در بالای موج قطرات بسیار ریزی از آب ایجاد می شود که از انرژی کافی برای شکستن کشش سطحی و خارج شدن از سطح آب برخوردارند و می توانند به راحتی وارد هوا شوند.
 
 
از آنجا که در دستگاه رطوبت ساز التراسونیک بخار آب با نوسان ایجاد می شود،  نیازی به افزایش دمای آب و یا جوشانده آب نیست. تکنولوژی اولتراسونیک دردستگاه رطوبت ساز التراسونیک صنعتی یا  بخور سرد صنعتی به صورت آنی تولید رطوبت کرده و دیگر نیاز به منتظر شدن برای به جوش آمدن آب ندارد.
 
بخار حاصل از دستگاه بخور سرد التراسونیک خیلی بهتر جذب هوا شده و برخلاف بخار گرم در هوا به سمت بالا حرکت نمی کند .
ultrasonic humidifier

 

بطور خلاصه می توان گفت در رطوبت ساز التراسونیک، پیزو سراميكهاي مخصوص در اثر تغییرات فركانس معيني كه به آنها اعمال مي شود بشدت مرتعش می شوند ، در نتيجه اين ارتعاش كه بسامد آن تا 1700 مگا هرتز مي رسد آب به ذره هاي بسیار ريز در حدود 1 تا  2 ميكرون تبديل مي گردد كه نتيجه آن توليد بخار يا مه واقعي مي باشد . به این حالت اصطلاحا اتمايز شدن آب مي گويند. در اين روش آب بدون آنكه تجزيه شده و يا كيفيت آن تغيير يابد ، به بخار سرد ، سبك  و با كيفيتي عالي تبدیل می شود . 

 

کلیه سیستم ها و قطعات دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ، الکترونیکی بوده و هیچ نوع قطعه مکانیکی از جمله پروانه و یا نازل در آن وجود ندارد . در بخش مقالات سایت در خصوص تفاوت و مزایای دستگاه رطوبت ساز التراسونیک نسبت به دستگاه های رطوبت ساز نازلی ، دستگاه رطوبت ساز دیسکی و دستگاه رطوبت ساز پروانه ای توضیحات مفصل ارائه شده است 

ultrasonic humidifier

 

 

شاخص ترین مزیت های انواع دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ساخت صنایع رطوبت هیراد چیست 

 

 

♦         دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد ، درصد مورد نیاز رطوبت نسبی هوا را با یک هیدروستات که مجهز به یک سنسور رطوبت می باشد ، در محدوده مورد نیاز ، بطور اتوماتیک و بدون نیاز به کنترل دستی تامین می نماید. همچنین انواع دستگاه های رطوبت ساز هیراد بر اساس سفارش می تواند مجهز به یک تایمر گردد که در مواقع خاصی از شبانه روز قطع و وصل گردد.

 

♦          بخار سرد یا مه سردي كه توسط پیزوسرامیکهای مخصوص تولید مي گردد حامل ذرات بسیار ريز آب در حدود 1 تا  2 ميكرون می باشد و به عبارت دیگر فاقد قطرات درشت آب می باشد و درنتيجه محيط و اجسام تحت پوشش خود را خيس نمی کند.

 

♦          دستگاه رطوبت ساز التراسونیک هیراد مجهز به یک فن داخلی می باشد که بخار سرد تولید شده را درمحيط پرتاب می نماید. بدیهی است جهت پخش شدن بخار سرد در سالن  و تامین یکنواخت رطوبت هوای نسبی یکنواخت در تمامی نقاط سالن ، باید از یک فن با قدرت بالا استفاده گردد.

 

♦         تمامی دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد کاملا بی صدا ، بدون لرزش و ضد زنگ می باشند

 

♦          پنجاه درصد صرفه جویی در میزان مصرف برق ، در مقایسه با رطوبت سازهای مکانیکی و متداول

 

♦          انواع رطوبت ساز التراسونیک صنعتی هیراد دارای راندمان بسیار بالا می باشند ، بعبارت دیگر مصرف آب  و برق در دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد در حداقل ممکن است .

 

♦          با توجه به راندمان بالای انواع دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ساخت صنایع رطوبت هیراد در تولید بخار سرد، در مناطقی که آب از درجه شوری و سختی بالایی برخوردار می باشد ، این دستگاه قادر است با يک دستگاه سختی گیر کوچک و با هزینه ای اندک رطوبت نسبی هوا را در میزان مورد نیاز فراهم نماید . در صورتیکه دستگاه های تولید رطوبت مکانیکی علاوه بر اینکه دائما دچار گرفتگی نازل ها هستند، بدلیل مصرف بالای آب، به دستگاهای سختی گیر بزرگ و یا آب شیرین کن هایی با ظرفیت بالا و گران قیمت نیاز دارند که مقرون به صرفه نیست.

 

♦          بدنه دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک گروه مهندسی هیراد تماما از جنس ' ABS ' که نوعی ' PVC '  مقاوم می باشد، ساخته شده اند. پلیمر صنعتی ' ABS  ' دارای تمامی شرایط استاندارد جهانی می باشد و دستگاه را در مقابل ضربات وارده کاملا مقاوم و ایمن می نماید.

 

♦          دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ساخت هیراد، دارای مقاومت فوق العاده در برابر رطوبت محیط است . انواع دستگاه رطوبت ساز التراسونیک صنعتی هیراد می تواند در داخل سالن هایی که حداکثر از پنجاه درصد رطوبت نسبی هوا برخوردارند ، نصب و راه اندازی شود . در غیر اینصورت دستگاه در محیط بیرون نصب و بخار تولید شده توسط کانال یا لوله های انتقال بخار به داخل سالن هدایت می گردد.

 

♦        انواع دستگاه رطوبت ساز التراسونیک هیراد در برابر برق گرفتگی کاملا ایمن می باشند. امکان برق گرفتگی از طریق این دستگاه ها بسیار کم است زیرا ولتاژ برق مصرفی در این دستگاه ها به 40 ولت کاهش یافته است.

 

♦          میزان استهلاک در دستگاه رطوبت ساز التراسونیک هیراد به حداقل ممکن کاهش یافته است .

 

♦          قابلیت اتصال به دستگاه سنسور رطوبت و همچنین تایمر را دارند و که بدین ترتیب می توان رطوبت نسبی هوا در محیط مورد نظر را به میزان دلخواه تنظیم و تامین کرد.

 

♦          از مزیت های مهم انواع دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد ، نصب و راه اندازی ، تعمییر و سرویس بسیار آسان و ارزان بدون نیاز به افراد متخصص می باشد. User Friend

 

♦            شش ماه گارانتی قطعات و خدمات پس از فروش کلیه دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک هیراد

 

♦          قیمت رطوبت ساز التراسونیک هیراد بسیار مناسب و رقابتی می باشد. صنایع رطوبت هیراد به مناسبت های مختلف، جشنواره های فروش ویژه، مخصوص صنایع تولیدی برگزار می کند.  قیمت رطوبت ساز التراسونیک در این جشنوارها شامل تخفیف می گردد. برای اطلاع از قیمت ها با دفتر فروش در تهران تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا را کلیک نمایید.

 

مزیت و برتری های دستگاه رطوبت ساز التراسونیک هیراد نسبت به سایر رطوبت سازها

 

 

دستگاه های رطوبت ساز مکانیکی از قبیل رطوبت ساز پروانه ای یا رطوبت ساز دیسکی، علاوه بر اینکه موجب تحمیل هزینه های زیاد برق و آب مصرفی می شوند دارای سر و صدا و لرزش زياد می باشند و رطوبت تولید شده در این نوع دستگاه ها همراه با قطرات درشت آب بوده که باعث خیس شدن محیط اطراف می گردد.

 

این دستگاه ها محیط اطراف خود را به شدت خیس می کنند در حالی که طرف دیگر سالنی که در آن قرار دارند دارای هوایی خشک می باشد. به عبارت دیگر رطوبت با کیفیتی تولید نمی کنند و فقط محدوده اطراف خود رو آبپاشی می کنند.

 

درصورتیکه دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک ساخت صنایع رطوبت هیراد کاملا بدون صدا و لرزش می باشد و بخار یا رطوبت تولید شده از آن بدون هر گونه قطره درشت می باشد و بسرعت رطوبت نسبی هوا را بطور یکنواخت و به میزان دلخواه تامين مي نماید.

 

رطوبت ساز های التراسونیک هیراد تماما از قطعات و مدارهای الکترونیکی ساخته شده اند و بهمین دلیل از خصوصیات و مزایای خاص سیستم های الکترونیکی برخوردار می باشد .

رطوبت ساز اتاق سرور

 

 

کاربرد های دستگاه رطوبت ساز التراسونیک :

 

کلیه صنایع تولیدی و خدماتی که برای کارکرد بهینه تجهیزات و ماشین آلات و همچنین کیفیت بهتر محصولات خود،  نیاز به درصد معینی رطوبت نسبی هوا دارند، دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک گروه مهندسی هیراد بهترین گزینه می باشند. مشتریان صنایع رطوبت هیراد دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک را برای کاربرد های زیر خریداری کرده اند .

 

دستگاه رطوبت ساز دیتا سنتر، دستگاه رطوبت ساز اتاق سرور

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک ( اولتراسونیک ) برای تامین رطوبت هوای نسبی سالن جهت کارکرد بهینه تجهیزات الکترونیکی در دیتا سنتر ها یا اتاق سرور

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع دارویی و شیمیایی

دستگاه رطوبت سازالتراسونیک برای تامین رطوبت در انبار های نگهداری دارو و مواد شیمیایی

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک جهت تامین رطوبت در سالن های تولید مواد شیمیایی و دارویی

 

دستگاه رطوبت ساز آزمایشگاه

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک برای تامین و تغییر میزان رطوبت نسبی هوا ، در آزمایشگاه های صنعتی و طبی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع ساخت تجهیزات الکترونیک

 

دستگاه رطوبت ساز کارخانه پروفيل و آهن

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع نفت و پتروشیمی

 

دستگاه رطوبت ساز نیروگاههای برق و سایر تاسیسات صنعتی

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع غذایی / رطوبت ساز صنایع لبنی / رطوبت ساز صنایع گوشت و فراورده های گوشتی

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع تولید چای

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع بتن سازی / رطوبت ساز آزمایشگاه های بتن

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع خودرو سازی/ رطوبت ساز سالن رنگ آمیزی خودرو

 

دستگاه رطوبت ساز سالن تولید سیگار / رطوبت ساز انبار توتون و تنباکو

 

دستگاه رطوبت ساز اتاق تخمیر / رطوبت ساز سالن تولید نان صنعتی

 

دستگاه رطوبت ساز کارخانه چرم سازی

 

دستگاه رطوبت ساز صنایع شیمیایی / رطوبت ساز صنایع چسب سازی / رطوبت ساز کارخانه رنگ سازی

 

دستگاه رطوبت ساز نساجی / رطوبت ساز نخ ریسی 

 

دستگاه رطوبت ساز چاپخانه، رطوبت ساز صنایع چاپ

 

رطوبت ساز صنایع بسته بندی، رطوبت ساز کارخانجات بسته بندی مواد غذایی

 

دستگاه رطوبت ساز انبار کاغذ و مقوا / رطوبت ساز صنایع تولید کاغذ و مقوا

 

دستگاه رطوبت ساز سردخانه میوه

 

دستگاه رطوبت ساز سردخانه گوشت

 

دستگاه رطوبت ساز بیمارستانها و انسکتاریوم ها و اتاق تمیز / کلین روم

 

دستگاه رطوبت ساز مرغ داری / رطوبت ساز سالن پرورش طیور / رطوبت ساز سالن جوجه کشی / رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی

 

دستگاه رطوبت ساز برای کاهش گرد و غبار و آلودگی هوا از طریق جذب ذرات معلق توسط ذرات مه/ اتاق تمیز

 

دستگاه رطوبت ساز برای کاهش بوهای نامطبوع در سالن ها و هتل ها 

 

دستگاه رطوبت ساز محیط های مسکونی و تجاری 

 

رطوبت ساز سالن پرورش خزندگان و حلزون

 

 

 
 
تولید کننده انواع دستگاه های بخور سرد صنعتی با کارائی فوق العاده و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر 
انواع دستگاه های بخور سرد صنعتی مجهز به سنسور های تشخیص میزان رطوبت هوا و تایمر جهت تامین اتوماتیک میزان مناسب رطوبت نسبی هوا برای صنایع نساجی و نخ ریسی و انبار پنبه و سایر مواد اولیه می باشند
 
اجرای سیستم های مه پاش های نازلی و فروش انواع مه پاش ، نازل ، فوگر ، الکتروپمپ فشار قوی ، لوله ها و اتصالات مربوطه 
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی ساخت صنایع رطوبت هیراد، بهترین سیستم برای تامین سریع ،یکنواخت و قابل کنترل رطوبت هوا در محیط های صنعتی ،آزمایشگاهی و کشاورزی می باشند
 
رتبه سه از سازمان نظام مهندسی
سابقه کار از سال 1377
پدیده ای نو در صنعت تامین رطوبت نسبی هوا 
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی ساخت گروه  مهندسی هیراد ، با تامین حجم عظیمی از مه سرد و بدون قطره ، شما را در دستیابی به کیفیت برتر محصولات یاری می نماید
با خرید دستگاه های بخور سرد صنعتی هیراد کیفیت هوای کارخانه و انبار محصولات خود را تضمین نمایید
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی ساخت صنایع رطوبت هیراد  با تامین مقادیر مناسب رطوبت هوا ، کارایی و طول عمر ماشین آلات و تجهیزات شما را افزایش می دهند
 
تلفن ویژه فروش : 22262584-021
 
ساعات کار دفتر و اخذ سفارش : 8:30 الی 16:30
 
ایمیل :  hirad.ind@gmail.com  
 
 

Discover the Advantages of Hirad Ultrasonic Humidifiers

Steam Size Mist Droplets Ideal for Quick Evaporation

Use 1/13 the electricity of steam systems

Require little to no maintenance

Finally Humidification Made Easy

Top Ultrasonic Humidifier

 

 
 
 
 
رطوبت ساز کارخانه نساجی, رطوبت ساز کارخانه نخ ریسی,مه ساز کارخانه نساجی, مه پاش کارخانه نساجی,رطوبت ساز التراسونیک کارخانه نساجی, رطوبت ساز نساجی, مه ساز نساجی,دستگاه رطوبت ساز سالن نساجی, دستگاه رطوبت ساز التراسونیک تولید پارچه, رطوبت سنج سالن تولید نخ,سنسور رطوبت سالن تولید پارچه,درصد رطوبت سالن نخ ریسی,اندازه گیری رطوبت سالن کارخانه نساجی,رطوبت هوای سالن نساجی,رطوبت نسبی سالن پرورش قارچ,بخار سرد سالن پرورش قارچ, مه ساز سالن تولید قارچ, دستگاه مه ساز سالن نساجی, قیمت رطوبت ساز سالن نساجی, ساخت رطوبت ساز سالن نساجی, خرید رطوبت ساز سالن نساجی, مه سرد سالن نساجی, رطوبت ساز صنعتی سالن نساجی, مه سرد بدون قطره,رطوبت مناسب سالن نساجی ,رطوبت محیط سالن نساجی,درصد رطوبت سالن نساجی,تنظیم رطوبت سالن نساجی,دستگاه تنظيم رطوبت سالن نساجی,کنترل رطوبت محیط سالن نساجی,تنظيم رطوبت سالن نساجی,مرکز فروش دستگاههای رطوبت ساز کارخانه نساجی,تولید رطوبت ساز کارخانه نساجی,مه پاش کارخانه نساجی,مهساز کارخانه نساجی ,مهپاش سالن کارخانه نساجی,خرید رطوبت ساز کارخانه نساجی,سیستم های تولید بخارسرد کارخانه نساجی,دستگاه های تولید وتنظیم رطوبت کارخانه نساجی,کنترل اتوماتیک رطوبت کارخانه نساجی,رطوبت کارخانه نساجی,
 
رطوبت,رطوبت ساز,دستگاه رطوبت ساز,رطوبت سنج,رطوبت هوا,اندازه گیری رطوبت,سنسور رطوبت,رطوبت نسبی,رطوبت ساز التراسونیک,رطوبت ساز صنعتی,رطوبت ساز آلتراسونیک,مه ساز,بخارساز,مه پاش,مهپاش,مه ساز,بخار سرد,فروش رطوبت ساز,قیمت رطوبت ساز,عکس رطوبت ساز,تولید رطوبت ساز,ساخت رطوبت ساز,وارد کننده رطوبت ساز,صادر کننده رطوبت ساز,بهترین رطوبت ساز,بهترین شرکت,بهترین,با کیفیت,کیفیت,گارانتی,تولید کننده,معتبر,التراسونیک,اولتراسونیک,آلتراسونیک,رطوبت ساز سردخانه,رطوبت ساز سردخانه گوشت,رطوبت ساز سردخانه میوه,رطوبت ساز تولید سیگار,رطوبت ساز انبار توتون,رطوبت ساز آزمایشگاه,رطوبت ساز آزمایشگاهی,رطوبت ساز دیتا سنتر,رطوبت ساز اتاق سرور,رطوبت ساز مرکز داده,رطوبت ساز کارخانه,رطوبت ساز سالن,رطوبت ساز سوله,رطوبت ساز اتاق,رطوبت ساز سالن تولید,رطوبت ساز نساجی,رطوبت ساز نخ ریسی,رطوبت ساز نان صنعتی,رطوبت ساز اتاق تخمیر,رطوبت ساز اتاق خمیر,رطوبت ساز کاغذ,رطوبت ساز مقوا,رطوبت ساز کارخانه چوب,رطوبت ساز هایپر مارکت,رطوبت ساز سوپر مارکت,رطوبت ساز کاهش گرد و غبار,رطوبت ساز کاهش ذرات معلق,رطوبت ساز انبار,رطوبت ساز مرغداری,رطوبت ساز سالن جوجه کشی,رطوبت ساز گلخانه,رطوبت ساز سالن قارچ,رطوبت ساز پرورش قارچ,رطوبت ساز شناور,رطوبت ساز دستگاه جوجه کشی,رطوبت ساز صنایع الکترونیک,رطوبت ساز کارخانه چسب,رطوبت ساز کارخانه چای,رطوبت ساز آزمایشگاه بتن, رطوبت ساز آزمایشگاه سیمان,دستگاه بخار سرد,دستگاه رطوبت سرد,اندازه گیری رطوبت,تنظیم رطوبت,دستگاه تنظيم رطوبت, کنترل رطوبت,کنترل رطوبت محیط,دستگاه تنظيم رطوبت,رطوبت مناسب,کنترل اتوماتیک رطوبت,تامین رطوبت,تولید کننده رطوبت ساز,بهترین رطوبت ساز,شرکت رطوبت ساز,کارخانه رطوبت ساز,بهترین کارخانه رطوبت ساز,بهترین شرکت رطوبت ساز,تولید کننده رطوبت ساز التراسونیک,مه ساز تزئینی,مه ساز زینتی,مه ساز آب نما ,آلتراسونیک,رطوبت ساز آلتراسونیک,سیستم رطوبت ساز,دستگاه تولید رطوبت,رطوبت,رطوبت مطلق هوا,رطوبت نسبی هوا,میزان رطوبت,مه ساز صنعتی,رطوبت ساز صنعتی,دستگاه رطوبت ساز صنعتی,فروش رطوبت ساز,فروش رطوبت ساز التراسونیک,تولید رطوبت ساز,دستگاه تولید مه,دستگاه تولید رطوبت,مه ساز,مه ساز التراسونیک,فروش مه ساز,تولید کننده مه ساز,دستگاه مه ساز,بخار سرد,مه ساز آزمایشگاه,مه ساز دیتا سنتر,مه ساز اتاق سرور,مه ساز مرکز داده,مه ساز سالن قارچ, مه سازسردخانه,مه ساز فروشگاه,مه ساز هایپر مارکت,مه ساز سوپر مارکت,مه ساز مرغداری,مه ساز چاپخانه,مه ساز سالن,مه ساز سوله,مه ساز تولید سیگار,مه ساز آزمایشگاهی,مه ساز انبار توتون,مه ساز صنعتی,مه ساز کارخانه,مه ساز گلخانه,مه ساز نساجی,مه ساز نخ ریسی,مه ساز انبار کاغذ,مه ساز کارخانه چوب,مه ساز صنایع الکترونیک,مه ساز کارخانه چسب,مه ساز کارخانه چای,مه ساز آزمایشگاه بتن,مه ساز آزمایشگاه سیمان,سیستم رطوبت ساز التراسونیک,سیستم مه ساز التراسونیک,قیمت دستگاه رطوبت ساز,قیمت رطوبت ساز,قیمت رطوبت ساز التراسونیک,سیستم تولید بخارسرد,دستگاه های تولید وتنظیم رطوبت,تنظیم رطوبت چایخانه,رطوبت ساز انبار دارو,رطوبت ساز صنایع دارویی,رطوبت ساز صنایع شیمیایی,رطوبت ساز کارخانه چسب,رطوبت ساز کارخانه رنگ سازی,رطوبت ساز انبار,رطوبت ساز برج مسکونی,رطوبت ساز مجتمع مسکونی,رطوبت ساز مجتمع تجاری,رطوبت ساز اتاق,رطوبت ساز کارخانه چای,رطوبت ساز گلخانه,رطوبت ساز گلخانه خانگی,مرطوب کننده,مرطوبت کننده محیط,بخار ساز, دستگاه رطوبت ساز,قیمت رطوبت ساز,مه ساز,مه پاش,بخار سرد,رطوبت سرد, فروش دستگاه رطوبت ساز,قیمت دستگاه رطوبت ساز,بخار ساز,فروش انواع رطوبت ساز,دستگاه,سیستم,رطوبت ساز اتاق بایگانی,مهساز,مهساز التراسونیک,مهساز سرد,مهپاش,مهپاش التراسونیک,مهپاش سرد,بخار ساز التراسونیک,سیستم تولید رطوبت,سیستم کنترل رطوبت,دستگاه اندازه گیری رطوبت,