محصولات
جستجو

تامین رطوبت هوا در خانه برای گیاهان
نیاز گیاهان به رطوبت و دستگاه رطوبت ساز

تامین رطوبت هوا در خانه برای گیاهان

تامین رطوبت هوا در خانه برای گیاهان

 
افزایش رطوبت هوا در خانه برای گیاهان
 
 
نوک برگ های گیاهان خانگی شما قهوه ای  شده، لبه برگ ها زرد و پژمرده شده اند، برگ های آن می ریزند، گل هایش خشک می شوند؟ دلیل همه موارد این است گل‌های خانگیتان از خشکی هوا رنج می‌برند. برخی از گل‌ها سازگاری بیشتری با هوای خشک دارند (برای مثال، سنسوریا، نخل دم اسبی (Beucarnea)، اکثر نخل‌ها و Ficus elastic). اما به طور کلی افزایش رطوبت اطراف گل مقاومت آن را به میزان چشمگیری بالا می‌برد.
 

میزان رطوبت هوا

 
میزان رطوبت اتاق‌های خانه ممکن است تفاوت زیادی باهم داشته باشند. معمولاً حمام و آشپزخانه بیشترین رطوبت را داشته و اتاق خواب‌ها خشک‌تر هستند. در آزمایش ما راهرو‌ها خشک‌ترین هوا را داشته‌اند.
به طور کلی هوای گرم در مقایسه با هوای سرد می‌تواند آب بیشتری را نگه دارد بنابراین در طول زمستان در یک اطاق گرم برای افزایش رطوبت نسبی (میان برگ و هوا) به رطوبت بیشتری نیاز است. به همین دلیل است که در یک صبح سرد با افزایش چند درجه‌ای دما بخار آب بلند می‌شود. در روزهای زمستانی در یک اتاق دارای سیستم گرمایشی مرکزی میزان رطوبت هوا می‌تواند به اندازه میزان رطوبت صحرای ساهره شود، بنابراین تعجبی ندارد که گیاهان کمی آشفته شوند! به افزایش رطوبت محیط توجه کنید.
بهار و تابستان از خشکی هوا که می‌تواند باعث از دست رفتن مقدار زیادی از آب گیاهانتان (و کود) شود، مستثنی نیستند. میزان سرعت خشک شدن کود شیوه خوبی برای سنجش میزان خشکی هوا است.

 

نحوه افزایش رطوبت هوا

 
۳ راه اصلی برای کمک به گیاهان خانه‌تان
 
مه پاشی: بهتر است با آب ولرم در هنگام صبح انجام شود. بهترین کار این است که از آب باران یا آبی که قبلاً جوشانده‌اید، استفاده کنید تا مواد سفیدی روی برگ گیاه برجا نماند. حواستان باشد که بالا و پایین گیاه را مه پاشی کنید. فواید مه پاشی این است که در فصل تابستان گیاه را خنک می‌کند، برگ‌ها را تمیز کرده و کنه دو نقطه ای قرمز (spider mite)‌ را دفع می‌کند.
 
گروه بندی: گیاهان خانگی تان را در یک گلدان بکارید یا گلدان‌ها را به طور گروهی در یک جا قرار دهید. از این طریق با بخار رطوبت خاک و برگ‌های گل، رطوبت اطراف گروه گل‌ها افزایش می‌یابد. مرکز گروه را بررسی کنید تا از عدم ابتلای آن‌ها به قارچ مطمئن شوید، مخصوصاً در طول زمستان که تهویه هوا کاهش می‌یابد. افزایش رطوبت محیط خانه تان مهم است.
 
سینی شن: این بهترین راه فراهم کردن رطوبت زیاد، به کارگیری شن در گلدان است. برای گیاهان مناطق گرمسیری در محیط خشک است (برای مثال، فیلگوش (Alocasia)، فیلودندرون، آنتوریوم). برای این کار باید ذخایری از آب یا رطوبت کود/ شن در ته گیاه داشته باشیم، بدون اینکه گلدان با آن تماسی داشته باشد. برای گل‌های گرمسیری که به سختی رشد می‌کنند، سنگریزه یا سنگ مرمر یا هر چیز غیر قابل حل! را در سینی گل ریخته گلدان را روی این سنگریزه‌ها قرار داده و ته سینی آب بریزید.
 
نام مترجم: 
مریم انصاری
 
 
تولید کننده انواع دستگاه های بخور سرد صنعتی با کارائی فوق العاده و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر 
انواع دستگاه های بخور سرد صنعتی مجهز به سنسور های تشخیص میزان رطوبت هوا و تایمر جهت تامین اتوماتیک میزان مناسب رطوبت نسبی هوا برای صنایع تولیدی و خدماتی می باشند
 
اجرای سیستم های مه پاش های نازلی و فروش انواع مه پاش ، نازل ، فوگر ، الکتروپمپ فشار قوی ، لوله ها و اتصالات مربوطه 
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی ساخت صنایع رطوبت هیراد، بهترین سیستم برای تامین سریع ،یکنواخت و قابل کنترل رطوبت هوا در محیط های صنعتی ،آزمایشگاهی و کشاورزی می باشند
 
رتبه سه از سازمان نظام مهندسی
سابقه کار از سال 1377
پدیده ای نو در صنعت تامین رطوبت نسبی هوا 
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی ساخت گروه  مهندسی هیراد ، با تامین حجم عظیمی از مه سرد و بدون قطره ، شما را در دستیابی به کیفیت برتر محصولات یاری می نماید
با خرید دستگاه های بخور سرد صنعتی هیراد کیفیت هوای کارخانه و انبار محصولات خود را تضمین نمایید
 
دستگاه های بخور سرد صنعتی با تامین مقادیر مناسب رطوبت هوا ، کارایی و طول عمر ماشین آلات و تجهیزات را افزایش می دهد
 
برای کسب اطلاعات تخصصی درخصوص مشخصات فنی و  سایر مزایای دستگاه های بخور سرد صنعتی هیراد و دریافت لیست قیمت انواع مدل های دستگاه بخور سرد صنعتی و همچنین اطلاع از تخفیف فروش ،ویژه صنایع تولیدی  با تلفن 22262584-021 تماس حاصل فرمایید تا کاتالوگ های تخصصی و لیست قیمت برای شما ارسال شود
 
تلفن ویژه فروش : 22262584-021
 
ساعات کار دفتر و اخذ سفارش : 8:30 الی 16:30
 
ایمیل :  hirad.ind@gmail.com  
 
 
 
تامین رطوبت هوا در خانه برای گیاهان